מוציאים ת'מיץ
מי לא נהנה מכוס גדולה של מיצים סחוטים? הצבע מרהיב, הטעם מתוק והתחושה נעימה בגרון ובבטן

 

כמה דיאטנים יאמרו שכדאי לעצור לפני ששותים מיצים סחוטים שונים. אף על פי שהמיצים הטובים ביותר מכילים חומרים מזינים, אלה מאיכות פחות טובה יכילו הרבה סוכר ומים. לכן, חשוב להבחין בהבדל.

שתיית ירקות אהובים יכולה להיות טעימה, משביעה ובריאה. הליקופן שמכיל מיץ עגבניות עשוי לעזור לצמצם את הסיכון לחלות בסרטן הערמונית. מיץ סלק עשוי לעזור לאיזון לחץ הדם. רוב הירקות מכילים גם סיבים תזונתיים וכשמכינים מהם מיצים סחוטים, אפשר ליהנות מתחושת בריאות ושובע. כמו כן, ניתן לשלוט בכמות הסוכר והקלוריות כשבוחרים במיצים סחוטים טבעיים שמשלבים ירקות יחד עם פירות. זאת, בהשוואה למיצי פירות טיפוסיים.

כדאי לשים לב למונחי המיצים הסחוטים. כך למשל קוקטייל מיץ, הוא משקה בטעם פרי מסוים. ברוב המוצרים האלה יש כמויות קטנות של מיץ אמתי. לרוב, המרכיבים העיקריים שלהם כוללים הרבה מים, כמויות קטנות של מיץ וממתיק מסוג כלשהו, כגון סירופ תירס עתיר פרוקטוז. מבחינה תזונתית המשקאות האלה דומים לרוב המשקאות הקלים: עשירים בסוכר ובקלוריות, אך דלים בחומרים מזינים. במקרה כזה, מים הם בחירה טובה יותר.

הבחירה הטובה ביותר היא מיצים סחוטים מפירות ללא ממתיקים נוספים. מיץ המכיל מאה אחוז פרי, הוא מקור מצוין לחומרים מזינים כמו ויטמין C ואשלגן. אך אחת הבעיות היא שהוא עלול להכיל גם סוכר וקלוריות. לכן חשוב לבדוק אילו פירות משלבים במיץ על מנת לשלוט בכמויות. מנגד, כדאי לזכור שמיצים סחוטים ישפרו את צריכת הסיבים התזונתיים, בהתאם לאלה שמכילים הפירות הגולמיים שבחרתם לשלב במיץ. זו הסיבה שמומחים רבים ממליצים לדבוק בכוס מיץ סחוט אחת ביום.

מיצים סחוטים​

לקבלת פרטים נוספים:

053-9386051​

שיווק משקאות קלים ותבלינים

פתרונות למסעדות, בתי קפה וברים

053-9386051​