מיץ תפוזים - למה שתיית מיץ תפוזים מועילה לבריאות

 

הבריאות שלנו תלויה באין ספור גורמים המשפיעים עלינו יום יום לאורך כל היום, וחלק חשוב מהם הם דברי המזון שאנו מכניסים לגופנו. לכל פריט מזון שאנו אוכלים ישנם מה שנקרא ערכים תזונתיים, קרי מרכיבים הדרושים לנו כדי להזין את גופנו ולשמור על בריאותנו. ישנם מאכלים בעלי ערכים תזונתיים נמוכים מאוד, ואף מרכיבים שלמעשה מזיקים לנו יותר מאשר מועילים, בעוד מאכלים אחרים המספקים לנו רמה גבוהה של ערכים תזונתיים חיוניים לגופנו.

 

ריכוז גבוה של ויטמין סי

הוא דוגמא לפריט מזון שמספק לנו גם ערכים תזונתיים גבוהים, גם הנאה והתרעננות וגם טעם מתוק וטעים שכולם אוהבים. הערך התזונתי הבולט ביותר של התפוזים הוא תכולת ויטמין סי שלהם הנחשבת לאחת הגבוהות ביותר בעולם הפירות והירקות. ויטמין סי הוא ויטמין חיוני לשורה של מערכות ביולוגיות בגופנו ובמיוחד למערכת החיסונית שלנו. אמנם את הויטמין אנחנו מקבלים משורה ארוכה של מקורות המכילים בתוכם רמה מסויימת של הויטמין, אבל אלו הם התפוזים שיודעים לספק לנו כמות גבוהה של הויטמין בצורה מרוכזת מאוד.

 

לצרוך תפוזים בפורמט של מיץ תפוזים

כדי להפיק את המיטב ממה שיודעים לספק לנו התפוזים אנחנו רוצים להכניס כמות גדולה שלהם אל גופנו, ולעשות את זה על בסיס קבוע, אלא שזאת לא משימה פשוטה ועבור אנשים רבים גם לא נעימה לקלוף תפוזים ולאכול אותם כפי שהם בצורתם הגולמית. בדיוק מהסיבה הזאת, רבים מאיתנו אוהבים לצרוך את אותם תפוזים בפורמט של מיץ, כך שבכוס מיץ אחת אנחנו מקבלים ערכים תזונתיים ממספר תפוזים שנסחטו לצורך הכנת המיץ.

 

מיץ אמיתי, טבעי מתפוזים בלבד

יחד עם זאת, חשוב לשים לב לצרוך מיץ תפוזים אמיתי ולא פורמטים שמתיימרים להיות כאלה, אך בפועל אינם. כך למשל, ישנם מיצים רבים המכילים רכז של תפוזים קרי רכז של פרי שהוקפא וניתן לשלב אותו עם כמות גדולה של מים על מנת להכין מיץ בטעם תפוזים. מיץ בטעם תפוזים הוא כמובן מיץ טעים ואפילו מכיל בתוכו ערכים תזונתיים חיוניים, אך הוא בעל תכולת סוכר גבוהה ולבטח אינו מספק את אותם ערכים שניתן לקבל ממיץ טבעי.

מיץ תפוזים​ לבריאות טובה

לקבלת פרטים נוספים:

053-9386051​

שיווק משקאות קלים ותבלינים

פתרונות למסעדות, בתי קפה וברים

053-9386051​